Το ταξίδι μας στην Αθήνα! Ένα διαφορετικό δώρο γενεθλίων!

by - Δευτέρα, Μαρτίου 21, 2016

Πάντα πίστευα πως το καλύτερο δώρο που κάνουμε οι γονείς στα παιδιά μας, είναι οι αναμνήσεις μου τους χαρίζουμε! Για το λόγο αυτό ήθελα σε σημαντικές ημερομηνίες γενεθλίων να τους κάνουμε δώρα που θα τους μείνουν αξέχαστα!
Θεώρησα λοιπόν, πως φέτος ήταν μία από αυτές τις ημερομηνίες... άλλωστε κλείνανε τα 5 τους χρόνια! Έτσι αποφασίσαμε το δώρο τους να είναι ένα ταξίδι στην Αθήνα, μία πόλη που προσωπικά λατρεύω και που όποτε κατεβαίνω περνάω πολύ καλά! Οργανώσαμε το ταξίδι και φύγαμε αρχές Φεβρουαρίου, ακριβώς την επόμενη μέρα από τα γενέθλιά τους!

Το καλό ήταν ότι θα πηγαίναμε με αεροπλάνο, οπότε θα αποκτούσαν μία ακόμη εμπειρία, μιας και δεν είχαν ξανά ταξιδέψει ξανά με αυτό το μεταφορικό μέσο! Η αλήθεια ήταν πως είχα λίγο άγχος για την πτήση, αλλά τελικά τους άρεσε πολύ και δεν φοβήθηκαν καθόλου!

Είχαμε κανονίσει να μείνουμε αρκετές μέρες (6 στο σύνολο) ώστε να δούμε όσα περισσότερα πράγματα μπορούσαμε! Εντάξει ήμασταν σούπερ τυχεροί γιατί εκεί μας φιλοξένησε μία αγαπημένη θεία μας! Ο καιρός βέβαια δεν ήταν σύμμαχος μας, γιατί κατά την διαμονή μας εκεί, είχε ένα πολικό ψύχος και είδαμε μέχρι και χιόνια στον Υμηττό! (έλεος, εμάς περίμενε να χιονίσει;)

Ακολουθεί μία επική ανάρτηση, η οποία μου πήρε ενάμιση μήνα να γράψω (καλά να πάθω γιατί κορόιδευα κάτι άλλες ψυχές), με άπειρες φωτογραφίες! Στην ανάρτηση αυτή, πάλεψα με τους προσωπικούς μου δαίμονες, σκέφτηκα αμέτρητες ώρες και πήρα την μεγάλη απόφαση να βάλω τις φωτογραφίες των παιδιών μου, ακάλυπτες... Ο λόγος που το έκανα, είναι γιατί η χαρά στα πρόσωπά τους ήταν τόσο μεγάλη, που δεν ήθελα με τίποτα να την κρύψω...

Είστε έτοιμοι να δείτε τα highlights του ταξιδιού μας;

1η μέρα
Επειδή ήμασταν κουρασμένοι από το ταξίδι την περάσαμε χαλαρά στο σπίτι και με μία μικρή επίσκεψη στο Golden Ηall!

2η ημέρα
Ο καιρός δεν μας έκανε το χατήρι και έβρεχε πολύ! Αυτό όμως δεν μας εμπόδισε να ακολουθήσουμε κατά γράμμα το πρόγραμμά μας και να επισκεφτούμε το μουσείο της Ακρόπολης!

acropol museum
Την Ακρόπολη την ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά!
Εγώ λόγω σπουδών (Ελληνικός Πολιτισμός είναι αυτός!), είχα διακαή πόθο να δω το περιβόητο μουσείο από κοντά! Όμως με προβλημάτιζε η συμπεριφορά των παιδιών εκεί! Σας πληροφορώ ότι στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων... Τόσο πολύ που άρχισα να αναρωτιέμαι αν την αγάπη μας για τα αρχαία την κληρονομούμε με κάποιο dna! Εντάξει δεν τους ενδιέφεραν τα πάντα, αλλά για 3 ώρες που μείναμε εκεί, πέρασαν τέλεια! Έμαθαν κάποια πράγματα για την αρχαία Ελλάδα και ερωτεύτηκαν... τις Καρυάτιδες!
Η μαμά εξηγεί γιατί η θέση είναι κενή και που βρίσκεται η Καρυάτιδα! (Άδικο μαμά, πολύ άδικο!)
Ευτυχώς, από το μουσείο προμηθευτήκαμε τα παιδικά τσαντάκια που είχαν μέσα πολύ ωραία παιχνίδια , και την αφίσα για να κολλήσουμε τα αυτοκόλλητα της θεάς Αθηνάς, μία δραστηριότητα που θύμιζε κυνήγι θησαυρού και που τους άρεσε πάρα πολύ!

Memory με τα αρχαία αγάλματα.
Εννοείται πως κάτσαμε και ήπιαμε ένα καφεδάκι στο καφέ του μουσείου για να ξεκουραστούμε, να παίξουμε και να απολαύσαμε τη θέα!
acropol museum
Μέσα στη ναζιά και την τσαχπινιά!
Το απόγευμα κατεβήκαμε μια βόλτα στη Γλυφάδα, όπου ξεπαγιάσαμε κυριολέκτικά γιατί χιόνιζε!

3η ημέρα
Πριν κατεβούμε στην Αθήνα, είχα ψάξει όλες τις παιδικές θεατρικές παραστάσεις γιατί ήθελα οπωσδήποτε να τους πάω σε κάποια, αφού και τα δύο λατρεύουν το θέατρο! Προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα πως παιζόταν τουλάχιστον 10 παραστάσεις που θα με ενδιέφερε να δούμε! (Πόσο μα πόσο τυχεροί είστε οι Αθηναίοι!) Αφού κατέληξα σε 4, είδα πως υπήρχε ένα πρόβλημα, όλες σχεδόν παιζόντουσαν τις ίδιες μέρες και ώρες, μόνο Σάββατο και Κυριακή, και έτσι έπρεπε να διαλέξω μόνο μία! Μετά από πολύ σκέψη και αφού πήρα τη γνώμη της Γιούλης από το Παιχνιδάκι, κατέληξα να κλείσω εισιτήρια για τον Ιάσονα και το Χρυσόμαλλο Δέρας!
badminton
Πόσο μα πόσο εντυπωσιαστήκαμε!
Η παράσταση μας άφησε εκστασιασμένους! Δεν ξέρω τι και πρώτα να περιγράψω. Για το σενάριο, την σκηνοθεσία, τα φοβερά σκηνικά, τις εκπληκτικές ερμηνείες, τις καταπληκτικές φωνές του Ορφέα και της Μήδειας... Ήταν μία άψογη παράσταση από κάθε άποψη!

Αν ενδιαφέρεστε διαβάστε τις αναρτήσεις για την παράσταση από τη Γιούλη αλλά και από τη Μάγδα από το Κάθε μέρα γονείς!

Μετά την παράσταση κατεβήκαμε μία βόλτα στην Μαρίνα του Φλοίσβου, όπου τα μικρά ξετρελάθηκαν!
Μας έχει πιάσει η ώρα της τρέλλας!
Στη συνέχεια κάναμε μια βόλτα στο Πασαλιμάνι και στην Καστέλα! (Έψαχνα να βρω τρομάρα μου το σπίτι της Ειρήνης από το "50-50").

Κρύο, κρύο παγωνιά!
Το απογευματάκι μας είχαν τραπέζι πολύ καλοί μας φίλοι, οι οποίοι μας σκλάβωσαν με την φιλοξενία τους! Μέχρι και πάρτι έκπληξη ετοίμασε η ανθομελένια οικοδέσποινα για τα παιδιά, αν και δεν είναι τυχαίο αφού αγαπάει τόσο πολύ τα πάρτι!

Πάρτυ έκπληξη!!!
Τα παιδιά μας το διασκέδασαν και άνοιξαν λίγο πιο μπροστά το τριώδιο, τα κορίτσια κάναμε ένα μίνι blogo συμβούλιο και απορούσαμε τι στην ευχή έλεγαν τόσες ώρες οι άντρες μας!
Αν και ήταν μόλις αρχές Φεβρουαρίου εμείς το ανοίξαμε το τριώδιο!
Φύγαμε στις μία παρά το βράδυ, με χίλια κλάματα και με την καρδούλα του Δράκου μου λαβωμένη, αφού η Μελιτούλα τον είχε γοητέψει! (Δυστυχώς το καλοκαίρι που θα ξαναβρεθούν αργεί πολύ ακόμα.)

4η μέρα
Ημέρα Κυριακή και πήγαμε να δούμε στο Σύνταγμα την αλλαγή φρουράς!

tsolias
Η παρέλαση των Ευζώνων!
Αλλαγή φρουράς!
Εντάξει, με έπιασε το πατριωτικό μου και στήθηκα και εγώ για φωτογραφία!
Μόνο η συγκεκριμένη αλλαγή φρουράς, δηλαδή κάθε Κυριακή στις 11 το πρωί, γίνεται με την παρέλαση του τάγματος των ευζώνων και με την συνοδεία της μπάντας της Βουλής! Πιστεύω πως είναι ένα θέαμα που αξίζει να παρακολουθήσουν μικροί και μεγάλοι.

Την Ακρόπολη, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν την είχαν ξεχάσει, και θέλανε να ανεβούν στον βράχο διακαώς! Όσο και αν προσπαθήσαμε με τον μπαμπά τους να τα αποθαρρύνουμε, αυτά ήταν τόσο σίγουρα ότι θα τα καταφέρουν και το ζητούσαν τόσο επίμονα, που τελικά τους κάναμε το χατήρι! Έτσι περπατήσαμε όλη την Διονυσίου Αρεοπαγίτου, φτάσαμε στο Ηρώδειο και από εκεί βουρ για τον βράχο της Ακρόπολης!

athens

Δεν περίμενα ότι θα τους ενθουσίαζε τόσο πολύ! Σίγουρα δεν τους έκανε εντύπωση ο Παρθενώνας, τον οποίο βρήκαν λίγο παλιό και χαλασμένο... Τους άρεσε όμως το Ερέχθειο,

acropoli

η θέα από ψηλά, οι μεγάλες κολώνες (πώς τις χτίζανε μαμά;) και η σημαία...Ναι ναι η σημαία...

Βγήκαμε άπειρες φωτογραφίες...

Όσο και αν προσπάθησα να τους πείσω για το μεγαλείο του Παρθενώνα, τσάμπα πήγαιναν τα λόγια μου... Η εντύπωση ήταν μία! Παλιός και χαλασμένος... (Μα γιατί δεν τον φτιάχνουνε; Εύλογη απορία ενός πεντάχρονου!)

athens parthenon
Με τον μπαμπά, από τις σπάνιες εμφανίσεις!
Κατεβήκαμε από τον βράχο, αλλά η αναρρίχηση δεν μας είχε φτάσει και σκαρφαλώσαμε σε όσα δέντρα βρήκαμε! Η ενέργεια των παιδιών είναι ανεξάντλητη!

Κάναμε μια βόλτα στην Πλάκα, για να καταλήξουμε στο Μοναστηράκι σε μια αρχαία ταβέρνα! Ναι ναι έτσι χαρακτήρισαν τον Μπαραϊκτάρη. Εννοείται πως με την πείνα που είχαμε φάγαμε τα πάντα!!!

Η φωτογραφία αφιερωμένη στους γονείς μου που έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στο συγκεκριμένο εστιατόριο!
Αφού φάγαμε, θυμηθήκαμε ένα φοβερό παγωτατζίδικο που ξέραμε (πριν 8 χρόνια) στου Ψυρρή και επειδή ήταν τα καλύτερα παιδιά και μιας και δεν είχαμε περπατήσει καθόλου όλη μέρα (εδώ γελάμε), αποφασίσαμε να τα κεράσουμε ένα παγωτό! Με τα χίλια βάσανα το βρήκαμε, φάγαμε το παγωτό αλλά καμία σχέση δεν είχε η γεύση του με 8 χρόνια πριν (απορώ τι περιμέναμε και εμείς) και διαμαρτυρήθηκαν σύσσωμα ότι κουράστηκαν και θέλουν να πάνε σπίτι! Και η μαμά τους επίσης!!!

Το βραδάκι, δήλωσαν πως τους πονούσαν τα πόδια τους και ήταν κουρασμένα και δεν ήθελαν να πάνε πουθενά, οπότε και έμειναν με την θεία! Εμείς γίναμε για λίγο νιόπαντροι, η θεία έκανε τη καλή της πράξη και έκανε babysitting και εμείς πήγαμε για ένα γρήγορο κρασάκι!

5η μέρα
Αφιερωμένη στο Αττικό πάρκο! Πιστεύω πως στο πάρκο αυτό αξίζει ξεχωριστή ανάρτηση! Μας το έλεγαν, αλλά δεν το πίστευα πόσο ωραίο είναι! Τα περισσότερα ζωάκια είναι σχεδόν σαν να βρίσκονται στο φυσικό τους περιβάλλον!

attico parko
Λεμούριοι, στο συγκεκριμένο κλουβί μπαίνεις μέσα και τους πιάνεις κυριολεκτικά!
Φοβερή ιδιωτική πρωτοβουλία και μακάρι με την επισκεψιμότητα όλων μας να συμβάλουμε όλοι ώστε να πάει καλύτερα! Τα παιδιά ξετρελάθηκαν, και έκαναν πολλούς μικρούς φίλους!

Οι καλύτεροί μας φίλοι, τα σουρικάτα!
Περπατούσαμε 5 ώρες σχεδόν και πάλι δεν μας έφτασε!
Το συγκεκριμένο ελεφαντάκι για κάποιο λόγο το λατρέψαμε!
attico parko
Ελέφαντες σε ερωτικές περιπτύξεις!
Γενικά το ζευγάρωμα έπαιζε πολύ!
Πολύ χαίρομαι που υπήρχαν κλουβιά!
attico parko
Τι σας έλεγα παραπάνω; Εκείνο για τις περιπτύξεις;
Μαμά και κόρη!
Μπαμπάς και γιος! Δίκαιη μοιρασιά!
attico parko
Πες πες ο husband, το έπεισε το παγώνι να ανοίξει τα φτερά του!

Μία Νεράιδα στην κουνελοχώρα!
flamingos
Εντάξει κουρασμένοι μετά από 5 ώρες!
Το σόου με τα δελφίνια μοναδικό και αν είστε εκεί μην το χάσετε!
attic park
Ο Ερμής και ο Ιάσονας

Είχε ψόφο δεν κάνω πλάκα!
Ότι πιο όμορφο έχω δει! (μετά τα παιδάκια μου)
attic park
Εντυπωσιακές συγχρονισμένες βουτιές!
Μετά από 5 ώρες περιπλάνησης, κάποια στιγμή  τελειώσαμε και πήγαμε δίπλα για να φάμε στο Macarthur Glen, όπου τα παιδιά ανακάλυψαν μία φανταστική παιδική χαρά, που όμοια της τουλάχιστον στην Θεσσαλονίκη δεν έχουμε! Το φαγητό μπορούσε να περιμένει, το παιχνίδι όμως όχι! Παρά την κούρασή τους, έπαιξαν με την ψυχή τους όσο ο ήλιος έλαμπε ακόμη! (τουλάχιστον μιάμιση ώρα)

Που την βρήκαν την ενέργεια;
6η μέρα - ημέρα επιστροφής!
Τελευταία βόλτα στο κέντρο της Αθήνας! Κολωνάκι, καφέ στου Ζώναρς και μετά βόλτα στην Ακαδημία, Βιβλιοθήκη, Πανεπιστήμιο!

Το πιο αγαπημένο μέρος μου! Βιβλιοθήκη!
Εντάξει, τον ξεθεώσαμε τον Δρακούλη μου! Και τον πιάσανε λίγο τα μούτρα του!
athens akadimia
Τους υποσχέθηκα πως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου το όνομά μου να γραφτεί με χρυσά γράμματα σε αυτόν τον τοίχο! Τα όνειρα μπορούν να είναι όσο μεγάλα επιθυμούμε! Σωστά;
panepistimio
Τελευταίες βόλτες έξω από το Πανεπιστήμιο!
Το βράδυ γυρίσαμε πίσω στην Θεσσαλονίκη μας κατάκοποι, με γεμάτες αποσκευές και καταευχαριστημένοι όλοι μας! Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι τους χαρίσαμε μία υπέροχη εμπειρία, αυτή του πρώτου τους ταξιδιού και τόσες πολλές αναμνήσεις (και 1000+ φωτογραφίες παρακαλώ!), που θα τους συνοδεύουν στην ενήλικη ζωή τους για πάντα!

Να είστε ευτυχισμένα και πάντα χαμογελαστά καρδούλες μου!
Όπως ήσασταν στο πρώτο μας ταξίδι! Εύχομαι να κάνετε πολλά πολλά ταξίδια ακόμη, να γυρίσετε πολλά μέρη του κόσμου  και να γεμίσετε εμπειρίες, εικόνες, χρώματα και αρώματα! Να θυμάστε όμως πάντα, πως σημασία δεν έχει ο προορισμός, μόνο το ταξίδι!!!

Το επόμενο μεγάλο ταξίδι μας, καλά να είμαστε, θα είναι σε 3 χρόνια, όταν γίνουν 8 χρονών! Μαντεύετε τον προορισμό μας; (και εδώ έχει σημασία ο προορισμός!!!)

Clelia!

You May Also Like

36 σχόλια

1. Κλειώ μου ανυπομονούσα τόσο πολύ για αυτή την ανάρτηση!!!! Πόσο όμορφη οικογένεια!!! Τι όμορφοι που είστε όλοι σας!! Πόσο χαίρομαι που περάσατε τόσο τέλεια!! Την επομενη φορά όμως θα σας δουμε για να γνωρίσουν τα παιχνιδάκια μου τη νεράιδα και το δράκο και εγώ μια καλή ιντερνετική φίλη!! φιλιά πολλά πολλά

- Ευχαριστώ για την αναφορά!

Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου, έχεις δίκιο αυτή η ανάρτηση έγινε το γεφύρι της Άρτας! χαχαχα! Περάσαμε υπέροχα και σε ευχαριστώ τόσο πολύ για όλες τις οδηγίες!!! Εννοείται πως την επόμενη φορά θα βρεθούμε σίγουρα, εκτός αν προλάβετε να μας κάνετε εσείς την έκπληξη!!! Φιλάκια πολλά στα παιχνιδάκια σου!

Διαγραφή
  2. Nα χαίρεσαι την Νεράιδα και τον Δράκο σου!!!! Νομίζω ότι αυτά τα γενέθλια θα τα θυμούνται για πάντα!!!!! Πολύ όμορφες φωτο....Πόσο θα ηθελα κι εγω ένα ταξιδάκι!!!!

Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώτα! Ελπίζω πως κάτι θα τους μείνει! Ταξιδάκι ε; Ξέρεις πόσο καιρό το ονειρευόμουν και εγώ... ευτυχώς τους έπεισα να μην κάνουμε πάρτυ σε παιδότοπο και να διαθέσουμε τα χρήματα στο ταξίδι!!! Ξεκίνα να το προγραμματίζεις! Σε φιλώ...

Διαγραφή
  3. Τέλεια!! Και εγώ πιστεύω πως τα ταξίδια είναι από τα καλύτερα δώρα από οτιδήποτε χειροπιαστό!! Φτιάχνουν αναμνήσεις!!!
    Θα σταθώ στο νάζι της Νεράιδας, πω πω τι σκέρτσο είναι αυτό!!
    Το ταξίδι άκρως εκπαιδευτικό.
    Και εγώ σαν εσένα όπου πάμε κάνω τον ξεναγό, τζάμπα ήμασταν της θεωρητικής!?
    Να τα χαίρεστε τα παιδάκια σας και με το καλό το επόμενο ταξίδι σας!!!

Απαντήσεις
    1. Καλέ είδες τι σκερτσόζα κόρη έχω; Μας πουλάει και μας αγοράζει στο λεπτό! Χαχαχα σε καταλαβαίνω η μοίρα της μάνας να είναι ξεναγός, μεταφραστής. αφηγητής τα πάντα όλα! Αλλά πολύ το απολαμβάνω γιατί μου δίνεται η δυνατότητα να τους μεταδώσω κάποιες γνώσεις μου! Ευχαριστώ πολύ για τις ζεστές ευχές σου! Φιλάκια

Διαγραφή
  4. Τι ωραίες φωτογραφίες! Τι χαρούμενα μουτράκια! Μπράβο σας, πάντα να περνάτε τόσο όμορφα σε όλα σας τα ταξίδια. Συμφωνώ μαζί σου, πως αυτές τις αναμνήσεις δεν μπορεί να τις κερδίσει κανένα άλλο δώρο. Πολλά φιλιά και σου στέλνω τις ευχές μου για το επόμενο ταξίδι σας, όπου κι αν είναι αυτό. Ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά στο blog!!!

Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου από όλες τις ιντερνετικές φίλες μου, εσένα και τη Γιούλη σας ζηλεύω πιο πολύ! Ειδικά εσύ δεν έχεις αφήσει θέατρο για θέατρο και πολύ σε χαίρομαι!!! Μαζί σου νοερά βλέπω και εγώ τις παραστάσεις! Όταν είδαμε τον Ιάσονα είχα δει πως σχεδιάζατε να πάτε και εσύ με την ομάδα σου και πολύ στεναχωρέθηκα που δεν συμπέσαμε! Συμφωνώ μαζί σου, τα ταξίδια ως δώρα είναι αναντικατάστατα! Φιλιά πολλά!

Διαγραφή
  5. Ζήλεψα με αυτό το ταξίδι,έχω 4 χρόνια να πάω στην Αθήνα και τώρα πια μόνο με τα παιδιά θα ήθελα να το κάνω.Τόσα πράγματα να δείς, να κάνεις να γευτείς!Πολύ καλή επιλογή και αξέχαστες αναμνήσεις!!

Απαντήσεις
    1. Αχ Δέσποινα να το κάνεις σίγουρα! Εμένα κάποιοι μου έλεγαν ότι είναι μικρά και δεν θα θυμούνται αλλά πιστεύω πως κέρδισαν τόσα πολλά σε ερεθίσματα, γνώσεις, εμπειρίες που θα τους μείνουν σίγουρα! Φιλάκια

Διαγραφή
  6. Όμορφο, πλούσιο και ενδιαφέρον το ταξίδι σας "στα μέρη μας"!
    Το γλαφυρό σου κείμενο συμπλήρωσε τις φωτογραφίες που, ομολογουμένως, ήταν... λαλίστατες!
    Να 'στε πάντα γεροί, χαρούμενοι και να 'ναι η ζωή σας γεμάτη όμορφες στιγμές!
    Με το καλό, στο επόμενο ταξίδι σας!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!♥

Απαντήσεις
    1. Φαντάσου ότι έπεσε και λογοκρισία... 1000 δωτογραφίες ήταν, που να διαλέξω η καψερή!Ευχαριστούμε πολύγια τις ευχές! Μακάρι όλα να πάνε καλά και να το πραγματοποιήσουμε! Φιλάκια

Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες εικόνες! Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα και εύχομαι να το επαναλάβετε! Καλέ τι μετά από 3 χρόνια; Του χρόνου!! Τώρα να υποθέσω ότι θα πάτε eurodisney και θέλετε να γεμίσετε κουμπαρά γι αυτό και τόση αναμονή; Τα δικά μου ήδη έχουν ξεκινήσει την αποταμίευση με στόχο το οικογενειακό ταξίδι στο Παρίσι. Να είμαστε καλά και όλα γίνονται!
    Kathy

Απαντήσεις
    1. Πόσο καλά μας ξέρεις! Κουμπαρά έχουμε και εμείς για αυτόν το σκοπό από πέρυσι αλλά όσο και αν δοκιμάζω τα συστήματα αποταμίευσης της Ελπίδας, κανένα δεν πιάνει!

8. Όλα απίθανα!!!!
    Δεν θα μπορούσατε να τους κάνετε
    καλύτερο δώρο!!!
    Είναι κουκλιά και τα δύο
    Να τα χαίρεστε και να σας ζήσουν
    Ταξιδευτές να είναι σ' όλη τους τη ζωή!!!

Σας γλυκοφιλώ όλους ♥

Απαντήσεις
    1. αχ Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Πόσο όμορφο ήταν αυτό το τελευταίο... Ταξιδευτές σε όλη τους τη ζωή... Μακάρι! Φιλάκια

Διαγραφή
  9. Περάσατε υπέροχα!!!!Μπράβο σας που εκμαιταλευτήκατε τόσο όμορφα το χρόνο σας!!!Να τα χαίρεσαι τα μικρούλια σου!!!Τόσο γλυκές και ΄χαρούμενες φατσούλες!!!Φιλιά!!!

ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ωραιο το ταξιδι σας. Το καταχαρηκαν τα παιδια και φαινεται οντως απο τις φωτογραφιες. Ανυπομονω και γω για τα ταξιδια μας γιατι συμφωνω μαζι σου οτι οι αναμνησεις ειναι οτι πολυτιμοτερο μπορουμε να τους προσφερουμε! Παντα να περνατε υπεροχα οπου και αν εισαστε! Φιλια

Απαντήσεις
    1. Σαν γονείς νομίζω είναι χρέος μας να τα γεμίζουμε αναμνήσεις και εμπειρίες! Καλά ταξίδια και σε εσάς λοιπόν. Να είμαστε γεροί να μπορούμε να τους προσφέρουμε πάντα ότι καλύτερο μπορούμε! Φιλιά

Διαγραφή
  11. Όχι, σε ρωτάω: Γιατί τελείωσες τη βολτούλα μας?!
    Εσείς μπορεί να ξεποδαριαστήκατε, αλλά εμείς απολαύσαμε την κάθε στιγμή από τις οθόνες μας!
    Είμαι απόλυτα σίγουρη πως αυτό το ταξίδι θα το θυμούνται τα αστεράκια σας! Είστε όλοι σας φοβερές φατσούλες! Μες τη γλύκα! Πολύ σας χάρηκα! Πάντα έτσι να είστε!
    1) Θέλω κι εγώ παγωτόόόόό!!
    2) Πάντα έλεγα πως θέλω να πάω στο Αττικό πάρκο για να... δουλέψω! Χωρίς αμοιβή, μόνο να έχω κάπου να μείνω! Λατρεύω τα ζωάκια!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλή εβδομάδα και πολλές ζεστές αγκαλιές! (Ε, τόσο κρύο φάγατε!!!)
    ;-)

Απαντήσεις
    1. Πάντα όταν διαβάζω σχόλια σου έχω ένα χαμόγελο στα χείλη! Μα τι θετικός άνθρωπος είσαι!Το αττικό πάρκο θα ήταν σίγουρα το στοιχείο σου! Και οι άνθρωποι που δούλευαν εκεί φαινόταν πολύ δεμένοι μεταξύ τους! Νομίζω ότι έχουν και εθελοντική ομάδα, ψαξτο λίγο! Θα ξετρελαθείς... εδώ ξετρελάθηκα εγώ που είμαι παιδί της πόλης και δεν έχω τις καλύτερες σχέσεις με το ζωικό βασίλειο! Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!

Διαγραφή
  12. Αλήθεια όμως τους έκανες το πιο όμορφο δώρο!!!Το λέω εκ πείρας στην κυριολεξία! Οι γονείς μου από μωρό με έπαιρναν παντού μαζί τους... Έχω τις πιο όμορφες αναμνήσεις! Το ίδιο κάνω και εγώ τώρα με την κόρη μου, έχουμε αποφασίσει από κοινού με τον άντρα μου να μην μείνει η κόρη μας εκτός "παρέας" για κανένα λόγο. Εύχομαι στην όμορφη οικογένεια σας λοιπόν να απολαμβανει αμετρητα τετοια ταξίδια, και αυτά τα 2 μουτράκια με το υπέροχο χαμόγελο να τα βλέπουμε πιο συχνά σε όμορφες στιγμές!!!!Πολλά φιλιά στέλνω :*

Απαντήσεις
    1. Μα τι ζεστό και όμορφο σχόλιο! σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Το ίδιο εύχομαι και εγώ για εσάς!!! Μακάρι να καταφέρουμε να κάνουμε πολλά πολλά ταξίδια!Φιλάκια πολλά

Διαγραφή
  13. υπέροχο ταξιδι!!! Τι ομορφες εικόνες και τι φοβερες αναμνησεις θα εχουν τα παιδια!!! Κι εμεις το θελουμε ενα τετοιο ταξιδακι στην πρωτευουσα .. Κυριως για το Αττικο παρκο.. Εμεις ειχαε παει πριν πολλα χρονια αλλα τωρα θελω να παει και ο Νικολας... Τα παιδακια σου .. κουκλια Κλειω μου!! Και η χαρα τους .. ζωγραφισμενη στα προσωπακια τους!!! Παντα τετοια!! Κι εκεινη την αλλη εκδομη... αχ.. κι εγω την ονειρευομαι... Μηπως να κανουμε ενα ομαδικο Group;;; χαχαχαχα φιλια

Απαντήσεις
    1. Ελπιδάκι μου! Πόσο σε ευχαριστώ για αυτά που λες!!! Να ξέρεις ότι πολύ σε σκεφτόμουν όταν αποφάσισα να δείξω τα πρόσωπά τους! Ξέρεις γιατί; Συνειδητοποίησα ότι αγαπώ τον Νικόλα σου μέσα από τις φωτογραφίες σας! Το γέλιο του , το μουτράκι, όλα! Και μέσα από αυτό το γελαστό παιδάκι έβαλα και εσένα μέσα στην καρδιά μου! Όσο για την άλλη εκδρομή συμφωνώ στο group!!! Θα περνούσαμε υπέροχα!!! Σε γλυκοφιλώ!

Διαγραφή
  14. Διαλέξατε πραγματικά τα καλύτερα σημεία για παιδιά. Οι φωτογραφίες που είναι υπέροχες το δείχνουν. Πραγματικά σαν οδηγός της Αθήνας. Φιλιά!

Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, τιμή μου να λες εσύ, η ειδική της φωτογραφίας, τέτοια καλά σχόλια! Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Φιλάκια

Διαγραφή
  15. Μπράβο Κλειώ για την πολύ όμορφη ανάμνηση που χάρισες στα παιδάκια σου, φαίνεται ότι περάσατε πολύ όμορφά. Εύχομαι να κάνετε και άλλα ταξιδάκια και δημιουργείτε όμορφες αναμνήσεις!

Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Αθηνά! Περάσαμε καταπληκτικά και ανανεωθήκαμε τόσο πολύ! Φιλάκια πολλά

Διαγραφή
  16. να σε πω φιλεναδα...μπας κα μας ξαναρχεσαι Αθηνα? γιατι ειπαν κατι για κακο καιρο το τριημερο και χιονια στα ορεινα. αν ναι, τοτε να κατσεις σπιτι σου παρακαλω, να χαρουμε το τριημερο! ;ρ

καταρχην και παλι Χρονια τους Πολλα και γεματα υγεια και αγαπη κ πολλα πολλα χαμογελα! ειμαι της ιδιας αποψης, δηλ υπεροχες αναμνησεις για τα μικρα κ κυριως στα γεννεθλια τους. να ειστε πανατα καλα να κανετε άπειρες βόλτες και να χαμογελάτε πάντα! οσο για την κοράκλα...μοντελο λεμε!

Απαντήσεις
    1. Όχι όχι Ζηνάκι μου! Δεν έρχομαι! Αλλά για να σας φύγει το άγχος, υπόσχομαι αν ξανακατέβω, να βγάλω δελτίο τύπου ώστε όλοι οι κάτοικοι Αττικής να πάρετε τα μέτρα σας!
      χαχαχα... Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου για τις ευχές! Σε γλυκοφιλώ!

Διαγραφή
  17. Μου θυμισεςς τα χρονια που εζησα στην Αθηνα. ευτυχως μονο 2 , αλλα τουλαχιστον τα γυρισα ολα αυτα. Οταν μεγαλωσει ο μικρος μου θα ηθελα καποια στιγμη να κατεβω να τα δει

Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως όταν επισκέπτεσαι την Αθήνα σαν τουρίστας είναι ιδανικός προορισμός! Να τον πας Γιώτα μου! Θα ξετρελαθεί! Φιλιά

Διαγραφή
  18. Καλέ τι φατσούλες είναι αυτές; Μπορούσες να μην βάλεις φωτογραφίες με τέτοιο ενθουσιασμό στα πρόσωπά τους;
    Υπέροχη η Αθήνα και έχουμε πολύ καιρό που προγραμματίζουμε κι εμείς ένα ταξιδάκι, αλλά δεν μας κάθεται. Που θα πάει όμως! Νομίζω πως τους κάνατε το πιο όμορφο δώρο Κλειώ. Όσο για τα μουσεία έχουμε κι εμείς μια αδυναμία και πηγαίνουμε συχνά. Τις λατρεύω αυτές τις εξορμήσεις!

ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρώτα απ'όλα είστε υπέροχοι!
    Ή πρώτα απ'όλα ντροπή σου που δεν ειδοποιήσες να βρεθούμε;;
    Όπως και να έχει, φάινεται ότι περάσατε καταπληκτικά! Στην επόμενη εξόρμηση στην Αθήνα να με υπολογίζετε κι εμένα κυρία μου, ναι;;;