Η επίσκεψη μας στο Μύλο των Ξωτικών!

by - Πέμπτη, Δεκεμβρίου 29, 2016

Το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα, βρεθήκαμε για μία μίνι εκδρομή κοντά στα Τρίκαλα και όπως ήταν φυσικό επισκεφτήκαμε το Μύλο των Ξωτικών, το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας μας.

Έτοιμη για την περιπέτεια μας!!!
Παρά το τσουχτερό κρύο, η επίσκεψή μας κράτησε κοντά 5 ώρες! Αν με ρωτήσετε τι κάναμε εκεί τόοοσες ώρες το μόνο που έχω να σας απαντήσω είναι πώς ακόμα και οι μεγάλοι γίναμε πάλι μικρά παιδιά!!!
Το κρύο τσουχτερό, αλλά εμείς ήμασταν καλά προετοιμασμένοι!
Από την πύλη ακόμα ενθουσιαστήκαμε με το στήσιμο του πάρκου και τους πειρατές που μας περίμεναν για να μας δώσουν οδηγίες για το πώς να βρούμε το θησαυρό έτσι ώστε στην έξοδο μας να μας απονείμουν το δίπλωμα του πειρατή!
Οι πειρατές μας δίνουν οδηγίες...
Ο Αρχιπειρατής του Μύλου βρίσκεται κρυμμένος στο καράβι του και κάθε μέρα στέλνει έξω τους πειρατές του για να ανακαλύψουν το θησαυρό του Άγιου Βασίλη!!! Οι πειρατές τα έχουν βρει σκούρα και ζητούν τη βοήθεια των επισκεπτών προκειμένου να ανακαλύψουν το θησαυρό! Τα παιδιά μας ενθουσιάστηκαν, υποσχέθηκαν να βοηθήσουν και με τον χάρτη στο χέρι ξεκίνησε η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη πειρατική μας περιπέτεια!!!
Έτοιμοι; Φύγαμε!!!
Το Σπίτι του Αη Βασίλη
Η πρώτη μας στάση ήταν στο σπίτι του Αη Βασίλη. Τα ξωτικά, οι πιστοί του βοηθεί μας καλοδέχτηκαν και γεμάτοι ευγένεια μας οδήγησαν στον γλυκό οικοδεσπότη του πάρκου, ο οποίος μας δέχτηκε όλους στην πελώρια αγκαλιά του! Παρόλο που σκοπός μας ήταν να του αποσπάσουμε πληροφορίες για τον κρυμμένο του θησαυρό, τα παιδιά ενθουσιάστηκαν τόσο μαζί του που ξέχασαν την αποστολή μας και του ψιθύρισαν στο αυτί το δώρο που ήθελαν... Τότε ο Άη Βασίλης μας παρέπεμψε στο ταχυδρομείο των ξωτικών.
Ο χώρος παραμυθένιος...σε κάνει να ονειρεύεσαι!!!
Το Ταχυδρομείο των Ξωτικών
Δεύτερη στάση μας το ταχυδρομείο των Ξωτικών, μετά από εντολή του Αη Βασίλη. Εκεί μας περίμεναν νέα Ξωτικά, τα οποία μας βοήθησαν να γράψουμε τα γράμματά μας και να τα ταχυδρομήσουμε στον 'Αη Βασίλη, με έναν τρόπο μοναδικό και μαγικό.
Φέτος που μάθαμε να γράφουμε ποιος μας πιάνει!!!
Ατελείωτο το γράμμα στον Άγιο Βασίλη!
Το Καράβι των Πειρατών
Μόλις είδαμε από μακρυά το καράβι των πειρατών, θυμηθήκαμε την αρχική αποστολή μας και τρέξαμε να το επισκεφτούμε για να πάρουμε νέες οδηγίες. Εκεί μας υποδέχτηκε ο τρομερός και φοβερός Τζακ Σπάροου, στον οποίο έχουμε και μία φοβερή αδυναμία. Το εντυπωσιακό καράβι μας μάγεψε κυριολεκτικά!!!
Το πιο όμορφο πειρατικό καράβι.
Καπετάνισσα Νεφέλη!

Ο κανονιέρης Κωνσταντίνος!

Και ο τρομαχτικός πειρατής Μαυρογένης!
Αληθινό πλοίο!

Μικρό βαρκάκι με θησαυρό!

Το καράβι πανέμορφο ακόμη και από έξω!
Ζωγραφική Προσώπου
Για να γίνουμε σωστοί πειρατές, επισκεφτήκαμε το εργαστήριο Ζωγραφικής Προσώπου όπως θα δείτε μας έβαψαν μικρούς και μεγάλους.
Τρομερή και φοβερή πειρατίνα!
Σας είπα ότι και οι μεγάλοι γίνονται παιδιά!!!
Οι Πειρατές της PLAYMOBIL
Επειδή το κρύο ήταν τσουχτερό και όσο έπεφτε η νύχτα η θερμοκρασία χαμήλωνε επικίνδυνα, κάναμε μία στάση στον εντυπωσιακό Πειρατικό παιδότοπο της playmobil. Εκεί θαυμάσαμε την εντυπωσιακή έκθεση όλων των πειρατικών μοντέλων της playmobil ενώ μπαμπάδες και παιδιά έπαιξαν με την ψυχή τους!
Η εντυπωσιακή έκθεση.
Να μη ξέρεις ποιο να διαλέξεις!!!
Οι μαμάδες έξω από τον παιδότοπο έκαναν ένα διάλειμμα πίνοντας ζεστό κρασάκι σε ένα από τα υπαίθρια μαγαζάκια του πάρκου!
Χυμός για τα παιδιά!!!

Κράσακι Gluhwein κανείς;
Μουσείο των Μανιταριών.
Θαυμάσαμε ζωντανά πολύχρωμα μανιτάρια, μάθαμε πολλές πληροφορίες για τα μανιτάρια, λύσαμε έναν ακόμη γρίφο (αλήθεια γνωρίζετε που βρίσκεται το Μουσείο Μανιταριών στην Ελλάδα;) και συνεχίσαμε στον επόμενο προορισμό μας...
Πολύχρωμα μανιτάρια παντού.
Ο Αλευρόμυλος των Ξωτικών.
Ήρθε η ώρα να μπούμε στο κεντρικό κτίριο με την κατακόκκινη κορδέλα, στο σήμα κατατεθέν του Μύλου των Ξωτικών. Εκεί μας περίμενε μια όμορφη έκπληξη μαζί με την πιο σκανταλιάρικη ξωτικό - παρέα. Μέσα σε ένα παραμυθένιο σκηνικό παρακολουθήσαμε τα πιο περίεργα πειράματα.
Σαπουνόφουσκες σαν χιόνι!!!
Υπέροχος χριστουγεννιάτικα διακοσμημένος χώρος.

Εντυπωσιακό το μουσείο.

Η δύναμη του νερού.

Η "Αιώνια Πηγή " Σοκολάτας.
Στον τελευταίο μας σταθμό, ανακαλύψαμε και το καλά κρυμμένο μυστικό των Ξωτικών και του Άη - Βασίλη! Το δίλημμα μας μεγάλο! Να αποκαλύψουμε στους πειρατές το μυστικό του θησαυρού και να πάρουμε το δίπλωμα του πειρατή ή όχι! Τελικά στα πάντα πρέπει να φερθείς έξυπνα και με διπλωματία!!!
Χριστουγεννιάτικα μαγικά σκηνικά!

Ο θησαυρός!!!
Εννοείται πως παρά την περιπέτειά μας και στο carousel ανεβήκαμε και στο τρενάκι και το ευχαριστηθήκαμε με την ψυχή μας!
Στο πειρατικό τρενάκι!

Στο carouzel!

Κάναμε και νέους χνουδωτούς φίλους!
Ο μύλος των Ξωτικών, το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο της χώρας μας, είναι ένα πάρκο μαγικό, όπου ακόμα και πιο δύσπιστος θα εντυπωσιαστεί! Πολλά συγχαρητήρια για αυτήν την αξιέπαινη προσπάθεια και μακάρι το παράδειγμα του Δήμου Τρικάλων να ακολουθήσουν πολλοί πολλοί δήμοι της χώρας μας!

Από τα πιο ονειρεμένα πάρκα!

Αν βρεθείτε στην περιοχή αξίζει σίγουρα τον κόπο να το επισκεφτείτε! Αν όχι, οργανώστε μία εκδρομή άμεσα!!!

Καλή Χρονιά σε όλους, με αγάπη, υγεία και χαμογέλα!!!

Clelia!!!

Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τον Μύλο των Ξωτικών μπείτε στην επίσημη σελίδα του εδώ!

You May Also Like

8 σχόλια

1. Κάναμε και εμείς μια γρήγορη επίσκεψη στον μύλο!Δεν το γυρίσαμε όλο το πάρκο, πήγαμε στον Αι Βασίλη για να βγάλουμε φωτογραφία τον μπέμπη και στο καρουζέλ! Α χάσαμε πολύ πράμα... Δεν πειράζει, next year :)

Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είστε γεροί να ξαναπάτε κορίτσι μου! Του χρόνου ο μπεμπούλης θα είναι μεγαλύτερος και θα το χαρεί περισσότερο!!! Φιλιά πολλά!!!

Διαγραφή
  2. ωωωωω το φοβερη εκδρομη!!! Πολυ θα θελαμε να παμε αλλα δεν το βλεπω για φετος.. Ισως του χρονου!! πραγματικα μαγικο μερος!! πολλα φιλια Κλειω μου

Απαντήσεις
    1. Αχ Ελπίδα μου μακάρι να τα καταφέρετε!!! Ήταν πανέμορφα!!! Θα ενθουσιαστεί ο Νικόλας!!! Φιλάκια

Διαγραφή
  3. Τρίκαλα τέτοια εποχή χωρίς μύλο των Ξωτικών δεν γίνεται! Τέλεια η περιπέτειά σας αν και αν κρίνω από τα ρούχα σας την ζήσατε με πολύ πολύ κρύο! Δεν πειράζει! Άξιζε!
    Kathy

Απαντήσεις
    1. Χαχα!!! Παγώσαμε!!! Αλλά δεν παραπονιόμαστε! είχε και τα θετικά του... δεν είχε κόσμο και το ευχαριστηθήκαμε πιο πολύ!!!

Διαγραφή
  4. Υπέροχες φωτογραφίες! Εγώ δεν έχω πάει εκεί, έχει πάει όμως ο γιος μου εκδρομή με το σχολείο και είχε ενθουσιαστεί, έστω κι να δεν ήταν μικρό παιδί, ήταν η εκδρομή τής Γ' Λυκείου! Καλή πρωτοχρονιά και καλή χρονιά με όμορφες στιγμές, σαν κι αυτήν Κλειώ μου! Τα φιλιά μου ❤

Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου είναι ένα μαγικό μέρος, που μυρίζει Χριστούγεννα σε κάθε γωνιά! Εδώ ενθουσιάστηκα εγώ... που να μην ενθουσιαστούν τα παιδιά, μικρά και μεγάλα!!! Μακάρι να έχουμε πολλές τέτοιες όμορφες στιγμές κορίτσι μου!!! Καλή χρονιά με υγεία!!! Πολλά πολλά φιλάκια